niedziela, 18 listopada 2012

Informacje

No więc tak: Z racji tego, że to jest mój pierwszy blog, źle zaczęłam. 
Nie przemyślałam tego dokładnie i teraz żałuję.
Nie zrezygnuję z dalszego pisania, ponieważ tego pierwszego bloga mam zamiar skończyć. 
Wprowadzę tylko kilka zmian. 
Informacje :
1. Kolejny rozdział będę starała dodawać w każdą sobotę.
2. Zmieniam narrację [!]. Główni bohaterowie czyli Michał i jedna z dziewczyn, będą sami mówili o tym co robią, mówią czy czują. Mam nadzieję, że nie będzie wam to aż tak bardzo przeszkadzać, że dwa pierwsze rozdziały były w innej narracji.

2 komentarze:

  1. Zaden klopot. :) Juz sie martwilam, ze zawieszasz, a tu cale szczescie nie. Pisz dalej bo ten blog jest swietny i pierwszy raz spotykam taki, gdzie to siatkarz jest tym glownym bohaterem. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy kolejny?
    Czekamy... :)

    OdpowiedzUsuń